Padrikas valdymas



    Dažnas darbuotojas savo darbe susitvarko ir su paprasčiausiomis priemonėmis – užrašų sąsiuviniu ar lokaliomis taikomosiomis programomis. Ir jeigu darbas atliktas gerai, atrodytų – ko daugiau reikia. Bet pabandykime greitai gauti reikalingus duomenis. Ir dar atlikti analizę. Jeigu tai ir įmanoma - užtruks nemažai darbo laiko, kuris kainuoja.
    Susigaudyti minėtu būdu tvarkomoje informacijoje dažniausiai gali tik ją fiksuojantis darbuotojas.
    Darbdavys, už tai, ar darbuotojas tinkamai tvarko informaciją ar ne – moka vienodai, o rezultatą gauną skirtingą. Tarkime turime du atvejus, kai per tą patį laiko tarpą buvo sukurtas kažkoks produktas.
    Pirmu atveju darbuotojas pasižymėjo informaciją sąsiuvinyje ar į bendrą sistemą neintegruotoje taikomojoje programoje. Ką turi darbdavys šiuo atveju? O gi nepakeičiamą darbuotoją, nes šiam turint laikiną nedarbingumą, atostogaujant arba išėjus iš darbo, pavaduojantis darbuotojas adaptacijos laikotarpiu dirba žymiai mažesniu pajėgumu.
    Antru atveju darbuotojas įvedė informaciją į informacinę sistemą, kuri sukurta pagal įmonės verslo logiką. Tokia informacinė sistema verčia darbuotojus dirbti pagal standartizuotus procesus. Darbuotojas tampa įmonės, kaip darnaus mechanizmo dalimi. Visi darbuotojai turi prieigą prie jiems aktualių vieningos sistemos duomenų. Vadinasi, tokiu būdu kaupiama informacija tarnauja visam įmonės veiklos mechanizmui, o ne tik lokaliai darbo vietai. Be to, žymiai supaprastėja darbuotojo adaptacija naujoje darbo vietoje.

Į pradinį puslapį   Padrikas valdymas   Paviršutiniškas valdymas   Sistemiškas valdymas